Friday, March 12, 2010

Wish Luck To Team Debate UTHM at sabah

salam...
Hari ini team debat UTHM senior akan berangkat ke universiti malaysia sabah bagi pertandingan debat integriti. Pertandingan kali ini team uthm hanya menghantar senior sahaja. Aku rase bersalah kerana tak dapat bantu mereka cari maklumat. Belakangan ini aku dilambakkan dengan assignment group dan juga test mahupun kuis. Jadi aku hanya dapat mendoakan mereka sahaja. Harapan junior debat ini agar team debat senior dapat membawa pulang piala kemenangan.
Aku dimaklumkan team debat ini bertolak jam seawal 6 pagi, adakalnya melihat mereka menelaah mencari maklumat di library. Aku rase bersalah , tatkala diberi pilihan akedemik dan debat.
Semoga Team senior dapat buat yang terbaik terutama abg hakim yang merepakan last sem kali ini (Tahap dewa dalam debat).....Boleh ke aku jadi tahap dewa dalam debat seperti mereka........?????

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me