Saturday, March 6, 2010

Tamparan

Belakangan ini aku betul-betul sebuk sehinggakan tangan yang gatal hentak menulis blog tidak kesampaian .Hari ini aku dikejutkan dengan keputusan test aku yang pertama, tatkala dua subjek yang dapat hari ini sangat teruk bagi ku kerana aku dikira gagal. Aku mula dihantui rasa takut, takut-takut aku akan tersingkir dari universiti. Satu persoalan timbaul, adakah ianya disebabkan aku terlalu fokus debat. "Ya Allah berikanlah aku kekuatan menimpuh hidup di universiti ini dan permudahkanlah diriku dalam segala urusan termasuklah menjawab test mahupun peperiksaan , semoga aku dapat tamatkan diploma aku dengan pointer yang cemerlang". Adakalanya adakah disebabkan lecture tu, tatkala aku mendengar suara-suara yang mengatakan beliau susah hendak berikan markah yang baik sehinggakan hampir kesemua pelajar kelas aku gagal. Secara jujurnya adakalanya aku tak faham apa yang diajarkan , tetapi aku cuba belajar sendiri hanya disebabkan malu bertanya. 

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me