Saturday, March 6, 2010

benci

αυτή την ημέρα Απεχθάνομαι ισοπεδώνω και θλιβερή .... γιατί αυτό συμβαίνει ....



ιστορία σαν αυτή, είμαι δεδομένη ομάδα εκχώρηση ομάδα πολυμέσων, στην ομάδα έχω μόνο τρία ομάδα σε σύγκριση με πέντε άλλους ανθρώπους. Είμαι σε grop μέχρι δύο ακόμη tu photoshop είναι μεγάλη έτσι μου δόθηκε η γραμμή μενού καθήκον γι 'αυτό wat la καλύτερο pastu το εξαιρετικά κουρασμένος γιατί ξύπνησα τρεις πίσω, αλλά το πρωί tertidor, ζητώ από το φίλο μου ήταν στην ιστοσελίδα εικονίδιο στο photoshop, ήμουν με τη σύγχυση, αν δεν είναι τόσο μεγάλη, ώστε με την ελπίδα dieorang μέχρι Ντα έτοιμος αντίγραφο inggal JE βήμα. Στη συνέχεια χολή ΚΑΙΝΕ je BAGUN δοκάρια, όπως ο διάβολος δεν βλέπω καμία εργασία ko λέξη Ντα δεν πρέπει όμορφη υπόθεση τσιγάρο είναι ανοικτή δεν είμαι θυμωμένος Ι tenguk όμορφη la δεν φαίνεται να ήμουν πολύ πίσω τότε tanye kat Ντα postkan τάξη να belom ήταν τότε Gile Ryo nak buat kat muke ... Απεχθάνομαι τη σωστή LAA

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me