Saturday, March 27, 2010

keadaan semasaku

bismillahirahmanirahim.....
hari ni aku sedih melihat keadaan semasa ku yang terlampau bz,
terlalu terikat dengan pelbagai program....
adakalanya teringin hendak duduk di umah sekali sekala, bersama rakan....
stdy.....
mengigat kembali keluarga di kampung halaman yang menaruh harapan yang tinggi
kepadaku dalam pelajaran, tetapi disini aku tak stdy kerna terikat dengan pelbagai program....
aku bukan dari keluarga yang senang....
jadi aku harus belajar bersungguh-sungguh...
melihat keadaan semasa ku yang adakalanya aku menyampah,
masalah datang sekali gus...
assgnment beri serentak kuis dan test...
argghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adakalanya mendapat respon yang tak baik,
adakalanya baik tapi caranya tak baik....
eiiiiii
Ya Allah, berikanlah petunjuk kepada hambamu yg lemah ini...
kekuatan untuk meneruskan perjuangan di uThm.....
jangn lah kau uji hamba mu ini sehingga aku hampir mengalah.....
berikanlah penyelesaian kepada semua masalah ini.......

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me