Tuesday, March 16, 2010

huh~~Lepas Pon Projek ~Huru Hara Kelas Programming

Salam.....
huhu nak citer malam semalam aku tidur leawat sebab buat projek assignment yang berlambak giler...arghhhh...alhamdulillah siap gak akhirnya projek tu so hari ini aku kene present projeknye, so projek asas seni bina komputer aku dah present just bace slide jee coz memang huru hara malam tadi   so  masuk la kelas programming hantar la report assignment sekali tu sir bagi tugasan rupa-rupanya tugasan tu kami telah siapkan so kelas habis dengan
begitu sahaja......
kemudian aku terkejar-kejar siapkan power point present math.....arghhhh
dalam presentation aku, hehe aku pakai baju hitam my team wan pakai baju putih"....
"saya amirul atau lebih dikenali sebagai hitam dan yang ni redzuan atau lebih dikenali sebagai putih".... 
siap bila present kene attact ngan sir tak dapat jawab.....
bila tak dapat jawab sir suruh duduk, tapi sir wat penilaian present beliau duduk di sebelah chair aku....
sir kata "awak ni kenapa pakai baju hitam tahu tak baju hitam tu orang mati putih tu suci"
aku duduk depan sir...arghhh ngantoknye kalau tido sir perasan.....
so pandai-pandai ar cover haha....'tetibe dah 3,4 group present aku kene soal dengan dir
" awak pening ke, sakit2 badan ke"
wah sir ni carring gak ea....
"pening kepala je sir"
aku jawab so sir respon
" dah g duduk belakng berehat, saya nak ambil markah ni nak failed kan semua budak"
haha, sebenarnya sir suruh aku tdo kat blakang, n tak ada budak yang failed pon paling rndah A--....
haha
pastu kelas programming...
begitulah kehidupan jadual pack aku isnin,...balik umah je petang semua tombang termasuk aku
topup tido malam tadi....SELESANYA~~~~
ni pic smasa nak tungu bas ke induk

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me