Friday, August 7, 2009

SeDeYh........KeNaPe??? saHabat...ape tu???



MingGu
SeDey+
Frass=
SaHaBat
(rejected)........




Friday,
7ogos2009,

1.58 a.m


huhu...........


sebenarnye ape tu sahabat????


aku tak taw bende tu, tapi tak sangka

apebile jejak kaki di sek. teknik pontian segala berubah apabila aku kenal dengan seorg ini aku mampu tersenyum n ketawa......dulu bagi aku senyum n ketawe n bercakap hanya memenatkan aje...........tapi bile kenal ngan sorang budak ni aku madah ketawe je.......kelasnye pula umpama keluarga...
namun itu umpama mimpi....segalanya berubah apabila masuk universiti.....
macam bangun dari mimpi..........aku umpama kembali ke zaman gelap(silam).....disini semua pelajar umpama buat hal sendiri,,.......tetapi ade la cket yang ok....alhamdulillah aku dapat ahli rumah yang baik.......nanti aku post berkenaan ahli umah..........
di sini sukar untuk mencari best friendz.....sedey......mereka ada yang membuat pandangan negatif sebelum kenal n ada yang selfish......
aku tak suka hidup yang dulu senyap tak de senyuman tiada ketawa....serius... tapi kalau macam ni la gayanye kemungkinan aku seperti dulu............sedey......macam mana kalau tersilap pilih kawan......mereka yang ambil kesempatan atas persahabatan...........berkira????tak paham........sahabat....adakah jikalau rapat dengan seseorang itu dikira sahabat............hanya allah sahaja yang tahu....namun aku sentasa berdoa.....

2 comments:

Anonymous said...

myrul,
kalau myrul sudi
bley x ann cr sahabat myrul??

adzMie said...

eiii..yerk!!
jgn ler ko jiwo sgt ..
hehehehe

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me