Friday, July 31, 2009

ERrrmmmmm......ARRRgghhhhh ...Leh GileR....

PeNiNg + TeRteKan = PeTekaN........


Friday,.......12.36 a.m......


argGGhhh.....ari ni aku frass tol......

pepagi da ade test....
tawakal jew........

pas tu dapat member giler -giler
bertambah-tambah frass.......
arGGGGhhh......
tak leh ke serius sikit........
aku da la jenis serius
dulu pamy lagi ar madah ketawe jew
sekarang die da tak de ganti plak ngan si jo


pamy poyo..... ni plak si jo.....


2-2 ni banyak persamaan antaranya


2 -2 same je mulut celake............



2-2 akhir name din.....

fahmi faezudin

azmi joharuddin



2-2 perasan...

pamy comel

si azmi hensem



2-2 ni happy n kepale gile-gile kuase 2



2-2 ni suker amek gambaaaaar jeeee....



2-2 ni ade pets

pamy pets( adik angkat)

azmi pets ( abang angkat)

aku jew tak de pets huhu





yang tak leh terima 2-2 ni suke kenekan aku........


ari ingat nk siapkan assignment.....

ergggg rase macam nk bunuh diri je


orang nk cepat siap.....
this is my team assignment all man.....

yang kiri wan..... n si jo





tak lupe aku yang kiri bawah

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me