Thursday, August 20, 2009

WASIAT UNTUK UMAT ISLAM

WASIAT UNTUK UMAT ISLAM SELURUH DUNIA DARIPADA SHEIKH AHMAD MADINAH ARAB SAUDI

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatu.....

Pada suatu malam, hamba membaca Al-Quran di Makam Rasulullah s.a.w . Selepas hamba membaca lalu tertidur. Dalam tidur hamba bermimpi Rasulullah s.a.w mendatangi hamba lalu bersabda kepada hamba. “Dalam 60000 orang yang meninggal dunia di dunia ini, tiada sesiapa pun yang matinya dalam keadaan yang beriman.” “Isteri yang tidak lagi mendengar kata-kata suami; orang kaya yang tidak bertimbang rasa kepada orang-orang miskin, ramai yang tidak berzakat dan membuat lagi kebajikan. Oleh itu wahai Sheikh Ahmad hendaklah kau menyedarkan orang-orang yang islam ini supaya membuat kebajikan kerana hari penghabisan(kiamat) akan tiba dimana semua bintang akan terbit dari langit. Sesudah itu pintu langit(taubat) akan tertutup. Tulisan dalam Al-Quran akan hilang dan matahari akan turun di atas kepala”:

PESAN HAMBA INI:

Berselawat untuk junjungan Nabi Muhammad s.a.w . Bertaubatlah segera sementara pintu taubat masih terbuka. Bersembahyanglah , jangan tinggalkan zakat, berpuasalah, tunaikan fardhu haji jika mampu dan jangan derhaka kepada orang tua.

UNTUK MAKLUMAT

Seorang saudagar di Bombay telah menerima wasiat ini dan beliau telah mencetak 20 salinan dan mengirim kepada orang lain. Dia kemudian dianugerahkan oleh Allah keuntungan yang besar dalam perniagaannya.

Di Terengganu juga seorang hamba Allah telah menerima wasiat ini dari kawannya di Melaka, malangnya dia tidak mengendalikannya dan mengatakannya bohong belaka dan sengaja diada-adakan bagi menakutkan orang-orang yang membaca. Beberapa hari kemudian dia telah menghidap penyakit yang ganjil dan penderitaannya amat menyedihkan. Setelah hampir 3 minggu menjalani rawatan rapi di hospital, penyakitnya sukar dirawat doktor, akhirnya barulah beliau teringat wasiat ini yang masih dalam simpanannya, lalu disuruh sepupunya mencetak wasiat ini dan dibahagikan kepada orang lain. Seminggu kemudian barulah dia beransur sembuh hingga sekarang.


Banyak lagi contoh orang yang menerima wasiat ini dan tidak mempercayainya dan tidak mengirimkan kepada orang lain dimana mereka mendapat pelbagai malapetaka. Setelah mengenangkan kejadian yang mengembirakan dan meyakinkan ini anda janganlah lupa menyampaikan 20 salinan dalam masa 96 jam dari masa anda menerimanya. Insya Allah anda akan memperolehi sesuatu dari Yang Maha Kuasa dengan penuh keyakinan. Pasti akan menerangi hidup anda dengan nikmat ketenangan hidup.

PERINGATAN

Setelah membaca wasiat ini hendaklah ditulis atau dicetak dan disampaikan kepada orang lain atau dikirimkan kepada orang lain sebanyak 20 salinan. Sekiranya ini telah dilakukan anda akan dianugerahkan Allah sesuatu niat atau hajat anda. Hajat anda akan dikabulkan Allah kata Sheikh Ahmad lagi jika apa yang hamba katakan ini tidak benar, biarlah hamba mati dalam kekufuran dan biarlah tidak dapat syafaat dari Rasulallah s.a.w . Oleh itu hendaklah ditulis atau dicetak sebanyak 20 salinan dan disampaikan kepada orang lain. Dalam masa 2 minggu anda akan beroleh kebahagiaan dan ingatlah lakukan ini dengan niat kerana Allah Ingatlah apabila anda menerima surat ini jangan diabaikan atau dibiarkan...

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me