Saturday, August 29, 2009

balik(tiket bas)

Bas oo bas.......sabtu.....29 ogos 2009 7.55 p.m

alkisah semalam berbelah bahagi nak balik .......
akhirnya dalam percaturan minda yg sempit aku pilih balik........
dalam nak baliktu parent nak amek tapi pagi atau tengah malam......
kalau pagi ade kelas tanbahan pula belum kemas barang....jadi aku minta
untuk naik bas sahaja taknak menyusahkan parent terkejar-kejar....
namun selepas solat jumaat kakak talifon katenye abah dah sampai kl dan dah amek die....
akak kate nk abah amek tak,....dalam lepas maghrib sampai.....
tetapi waktu itu aku dah janji dengan kawan akan saingdie balik...
pergi bus stand bp..........
jadi aku erpaksa tolak kate aku naik bas dengan kawan.......
aku ingatkan die akan turun bus stand gak n tolong aku tunjukkan bus mane yg perlu naik untuk je tapi tak sangke die turun sebelum sampai ke bus stand...
terpakse lah aku carik sendiri...
aku korbankan balik dengan parent demi kawan , aku yg tinggal sorang last2...
than bile sampai umah abah n kakak dah sampai dulu.....
n sampai dalam kol 7.40 p.m dah buke waktu tu.......
ape la~~~~

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me