Tuesday, January 5, 2010

tenang

TENANG
semalam jumpe ustazah shakila da beberapa soalan agama perlu ditanya......
1) suara wanita aurat kalau nyani dosa, jadi apa hukum kita sebagai pendengar mendengar wanita nyanyi....
>lihat pada org tu, macam saya dgr lagu BI org kate leh terer BI so depends pada niat...jgn sampai buat anggapan lagu tu unik mengalahkan yg essa~~
2) adakah kita sambut tahun baru 2010 berdosa???sebab kita dah bace doa awal tahun akhir tahun (awal muharam tahun baru orang islam)..
> lihat cara kita sambut, kalau sampai berpesata berdosa hanya azam baru sahaja laa....
3) pakaian warna warni sah x solat????ada pakcik tegur poakaian belang2 n x butang sampai atas...
>sah selagi kita tutup aurat dan tak bergambar...

rasenye lecture paling best ustazah shakila , kalau dulu jumpa bersama seorg rakan tapi sekarang seorang jew ......ustazah pon paham.....
disamping itu tanye ustazah tentang lecture sem 2 yg ajar aqidah ketuhanan sains...dengarnya tegas......lagi2 kepada wanita........
ok laa....yg menyedihkan satu kelas dengan ##### ...........da syeksen 2 pon masih sama
baru nk happy x nampak muke die...........
minggu lepas aku balik dengan seorang rakan.........die membuka kes lama yg aku x suka.......aku tahu la serba serbi tentang si die....
x sangke die menghasut rakan ku untuk jauh dari ku menyebabkan rakan ku tu membuat pandangan yg tak membuatkan ku selesa......aku dah tutup kes tu tak sangke membuatkan aku membuka kembali buku lama......malas nk cter banyakl tentang die ..............

wah semenjak debat menang ni jadual latihan jadi pack pula......sabtu ni tema latihan ekonomi n ade meeting............
erm....nampaknye aku akan pindah ke rumah baru secara perlahan-lahan , aku x suke dok umah taman or bandar or batu macam dok dalam gua......i love kampung.....
org tua2 kate awal muharam ni kitenye perbuatan terbatas ea tol ke, macam x leh wat keje kawen or something else......waktu aku balik lepas sepupu buat kerja kawen namun pada malam sehari sebelum kawen anak lelakinya excident......erm......sian

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me