Friday, January 22, 2010

Isi HaTi SeOranG BoNeKa.....

sedey....................~
boneka???? ape yg korang faham...........
seorg rakan tanyakan pada ku..........
jdi ape yg aku paham....ianya seperti patung yg dikawal oleh org lain.......
ada kalanya aku cuba fahami seseorang tetapi die yg tidak memahami aku.........
dan adakalanya aku kasihan melihat hidupnya ..........tetapi dia yg tidak mengubah hidupnya.....
aku buntu, tak tahu nak buat ape........aku hanya mampu berdoa agar pintuhatinya dibuka
dapat memikirkan apakah yg cuba aku sampaikan............kata-kataku ada sebabnya....
aku tidak akan meluahkan begitu sahaja........agar mereka sedar apa yg perlu mereka ubah....
aku x faham.......................
buat aku rasa bersalah..................

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me