Wednesday, April 7, 2010

presentation multimedia

Semalam presentation multimedia,
aku tak tidur malam semata-mata siapkan laporan,
apa yang mencabar iman ialah laporan tu buat dah banyak tapi disebabkan tak save
kenelah buat semula....
keesokkannya ada wacana ilmu memang mencabar...
orang kate kalau tak cukup tidur pendek umur, waktu tu cuba tabahkan diri,
tetapi realitinya tidak boleh, dalam diri ni kat jantung rase macam terbakar je, tak ade tenaga walaupun dah makan....
memang tawakal waktu tu dengan prsentation nya lagi petang tu...
memang waktu tu fikir presentation akan teruk sebab tak tido so otak tak berfungsi dengan baik...
tetapi aku anggap presentation yang selalu aku buat adalah latihan debat bagi menghilangkan rase gemuruh , datangkan kebiasaan...ianya aku rase hanya dapat atasi sedikit je...
tetapi bagi aku presentation aku (waktu aku cakap je) teruk....
walaupun dapat tarik penonton, tetapi aku lihat reaksi lectre....
die ketawe tetapi macam ketawa sinis....
tah la ape la aku pk nie...sebab aku nak tahu
kalau presentation aku menjengkekan ke tak, aku nak betulkan kalau tak debat nanti teruk....
nanti la aku upload projek multimedianya, atau aku akan uploadkan di blog multimedia aku...

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me