Thursday, October 22, 2009

puasa

Bismillah……22/10/2009

Hari ini aku berpuasa, banyak betul niat untuk aku puasa hari ini, pertama-tamanya moga allah tunjukkan pada semua orang mana yang intan dan mana yang kaca, antara aku dan si dia mana yang betul….aku sedih cerita negative yg dia buat sampai ke lelaki dan mereka macam tak percayakan aku lagi, alhamdulillah tadi ada juga yang tegur dia tak kisah siapa yang betul…….aku tahu memang mustahil untuk allah tunjukkan terus yang mana betul yg mana salah tapi aku yakin suatu hari nanti kebenaran akan bertahta bahawa dia itu hanyalah bertopengkan malaikat tetapi sebenarnya iblis yang pandai menghasut orang lain…………bende ini dah lama sejak assgmnt pertama lagi cume aku macam tak percaya dia yg bawak cerita ini n ade orang cakap dia ni cepat perasan …ooo betul la orang tu cakap patutla bile aku tanye soalan kat ustazah or kumpulan prsenttn die terase…….walaupun aku malu sampai satu melewar perempuan tahu tapi aku boleh buat ape jew….hanya berdoa setiap hari……manusia hanya tahu merancang tuhan yang menentukan………perempuan biarlah bertudung kecik atau tak pakai tdung langsung asalkan tidak bertopengkan sesuatu……….

Niat aku puasa hari ini agar dapat wat yang terbaik interview YPJ……disitu aku kenal seorang akak, akak tu memang sporting die memberikan aku suntikan semangat untuk terus berdiri di UTHM……….hari ini juga aku nyer lectre nk ambil exam PHD, aku terserempak dengannya pepagi d libry n aku salam n die berkata agar doakannya ,matanya penuh dengan harapan …..sebagai student yang baik aku memang sentiasa doakan…….lectre ini memang kelakar…hj sazali…….die kate andainya die lulus petang ade kelas andainya die gagal petang tak ada kelas, jadi petang tadi ade kelas , mukenye penuh dengan cahaya kegembiraan n aku tumpang gembira………

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me