Saturday, October 17, 2009

JUMAAT N SABTU

Bosan~~~

satu hari pada hari jumaat, aku prepare presentation tec com.....
ish tergagap-gagap........tetapi pepagi lagi aku dah dikejutkan dengan suara sumbang di telifon........jangan sampai ikut kehendak hati.....
sedangkan akal ada untk berfikir..........so fikirlah.......
memang pepatah melayu ade mengatakan "kerana mulut badan binasa" tapi andainya kata-kata di mulut itu betul nak wat cam ner.........fikirlah jgn ikut hati.........
petang itu parent datang ajak pergi umah pak cik d KL, so disebabkan masalah datang dengan mendadak jadi aku follow untuk mencari ketenangan.....
aku pulang petang sabtu disebabkan ada program esoknya.....tetapi malam ni aku dikejutkan dengan program lain so ianya bertindih.......
disebabkan aku dah meletakkan nama pada program yang pertama so insyllh aku pergi yang pertama........semoga enjoy............

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me