Sunday, November 8, 2009

Semangat-Semangat.....

Semangat-Semangat.....

Hari ini ade due perkara yg hendak dibincangkan pada anda semua...
Tahun ni merupakan tahun terakhir aku tinggal
Di pontian….
Rumah kampong…
Yang penuh ketenangan…
Tahun berikutnya ayahku telah memberitahuku….
Bahawa kami sekeluarga akan berpindah ke rumah JB….
Kerana rumah ni telah menjadi isu…
So aku follow jew....
Ayah ku juga tanye, raye haji ni dah cuti lom....
Sebenarnye memang dah cuti tapi
Ade debat kat u....
Ayah aku dulu tak suke aku masuk ape-ape compettin....
So aku just bgtaw mak jew….
So bgtaw je ade urusan kat u……

Perkara yang kedua yang nak dikongsikan…..
Semalam adalah hari pendaftaran uItM kedah…..
LAW....
So my frendz, telah jumper group die, n...
Mejriti umah die dak debat,…
N die akan sertai competition depat royal….
Piala diraja……
Bertambah semangat aku untuk sertai…
Die mantol aku pijak2 die..
Hehe….
Tapi apekandaye..
Aku banyak kelemahan…..
Macam tak suke membace,…
Boleh ke aku masuk….
Die cakap dak Uitm lg hebat dari Uthm debat….
Sengal tol…
Pengkhianat…..
Hak3….
N die ckp dah analisis mejeriti dak LAW adalah dak debat…
So wish Luck…..

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me