Thursday, November 5, 2009

puLanG Ke KaMponG















puLanG Ke KaMponG


untuk tenangkan hati lapangkan dada
fikir masa depan......



thanks 4 kak hanis coz beri semangt, saya akan cuber bergaul dengan semua orang walaupun minat berbeza n akan try explore dunia luar........
kak ganu, saya akan jadi diri saya....
x dilupekan ustazah PLKN (ain)....thanks ya...
siapakah orang yang manis sentumannya?
org yang manis senyumannya adalah orang yang
apabila ditimpa musibah lalu dia kata" inna lillahi wainna illaihi rajiuun"
sambil berkata "ya rabbi aku reda dengan ketentuan mu ini" sambil mengukir senyuman....
n x sangke din bace blog aku....hak3 thanks din, segan aku......
n aku tak sangke sarah turut sedey atas pemergian miejo, katenye baru nk sayang member........

sarah memang seorg sahabat yang baik......
the last memory.....

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me