Monday, April 11, 2011

Bestnya

Nak share Video 
apa yang menarik ianya menyentuh hati
lagu yang tenang, dan boleh diambil sebagai input
tapi bukan pantene laa inputnya

Malam ni akan diumumkan JKK TSN
aku mohon atas dasar nak jadi rakan biro sahaja
& sewaktu program TSN aku buat bersungguh-sunggug bukanlah sebab nak jawatan
tapi nakkan kegembiraan,
jika program yang diikuti itu kita tidak libatkan diri sedangkan kita berada dalam program tersebut
maka ianya adalah sia-sia
best2~semuanya adalah kenangan 
jadi kalau takdir pigang jawatan JKK lagi, aku harap semuanya dibawah lingkungan ilahi
aku minta TSN kerana pening keadaan di perwira
aku seronok dapat berkenalan kenalan diperwira
setiap sem adakan bermula kehidupan baru sebab semuanya kenalan baru
jadi terima kasih kerana sudi menjadi kawan aku

segala kekurangan semasa terjalin ikatan ukhawan ini
didahulukan dengan kemaafan
 

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me