Thursday, December 31, 2009

Good Bye 2009

Welcome 2010 melabuhkan tirai

salam ukhwah....
sem 2 dah masuk.....
alhamdulillah dapat melanjutkan ke sem 2
walaupun agak sedey ramai yg pindah
dan kuntilanak dan sudal bolong masih disini...
aku akan teruskan semangt untk belajar.....
keadaan menjadi yang amat gelap apabila....
yg tak diundang datang ke umah...
datang2 dah buat hal malukan aku kat warung wak...
sengal x de rumah agaknye kene halau....
x mengapa kita tinggal kan beliau dengan kuntilanak dan pontianak yg masih disini....
sem 2 ni nampak peck gile....arrrgggghhhhhh
hari ni last 2009...
akhirnya dapat gak ku tulis blog...
banyak kenangn best , x best n xbest kuasa 2...
ape2 hal kene la bukak buku baru walaupun perasaan benci pd seseorg menghantui diri...
thanks 4 akak hanis beri semangt.....
sangt terharu, akak je memahami diri ni....
walaupun x semua masalah aku critakan....
thnks 4 nasihat raja ....
thnks positif pasti sekeliling jadi positif....
but dah try......
tapi bile dgr name tu je....
ya allah menyampahnye hati ni.....
sem 2 ni aku rase sunyi sedikit....
welll dak2 debat memang best walaupun ade sesetengah yg memandgnye serong
aku tetap campur semua, peduli la org kate yg penting aku bahagia....
well, x sangke aku leh rapat ngan dak2 debat selain dak2 melewar...
debat akan datang ni.....huhu ramai pesaing...
ada peluang main jew.....
prinsip kak fatin " lawan jew"
kak hanis nasihtkan stdy elok2...
sebenarnye sem 1 dah stdy gle2...
bukan stdy last minit...
tapi pointer x berape laa....
x pe dah tertulis kat atas aku redha jew....
aku harap sem 2 ni lebih tenang....
x de kuntilanak mahupun pontianak....
ataw pon bomoh hacker.....
tirai 2009 ditutup...
azam 2010
nak target yg lebih baik dari sem 2
abaikan anasir2 jahat bomoh2 n kuntilanak pontianak...
jadi pendebat yg hebat.....
best of the best...
amin....
thanks my fwendz...
i love u all.

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me