Wednesday, November 24, 2010

Apa itu illuminati...?

Illuminati adalah salah satu daripada 'secret societies' yang dikomersilkan untuk menutup pertubuhan elit peringkat tertinggi sejak modus operandi Dajjal Laknatullah diketahui gemar mewujudkan beratus-ratus 'secret societies' atau kelompok rahsia yang mempunyai hubungan di antara satu sama lain.

Di bawah ni adalah senarai 13 keturunan Illuminati yang berpengaruh dan elit. Mereka adalah keluarga terpilih untuk menjadi hamba pengikut Dajjal bagi menjalankan pelbagai kegiatan subversif di merata dunia. Ini adalah kajian seorang pengkaji,mungkin ada lagi keturunan Illuminati yang terpilih tetapi walau apapun tindakan Dajjal The AntiChrist (anti Nabi Isa a.s sebenarnya), tindakannya pasti dibongkar oleh Yang Maha Mengetahui. Setiap perancangan 'The Hidden Hand'/Dajal/The false Messiah adalah dalam pengetahuan Allah s.w.t, tidak kira yang lepas, kini dan akan datang.

keturunan Illuminati itu ialah:
1.The Astor Bloodline

2.The Bundy Bloodline

3.The Collins Bloodline

4.The DuPont Bloodline

5.The Freeman Bloodline

6.The Disney Bloodline

7.The Merovingian Bloodline

8.The Kennedy Bloodline

9.The Li Bloodline

10.The Onassis Bloodline

11.The Reynolds bloodline

12.The Rockefeller Bloodline

13.The Rothschild Bloodline

14.The Russell Bloodline

15.The Van Duyn Bloodline


Keturunan Illuminati ini terpilih antara sebabnya ialah kemahiran atau pengetahuan yang dimiliki oleh mereka yang dapat digunakan dan dimanipulasikan oleh Dajjal Laknatullah bagi melicinkan kerjanya.Rockefeller misalnya berpengaruh dlam bidang perniagaan minyak (Standard Oil, Exxonmobil) dan Rothschild diketahui umum menguasai kewangan dan perbankan...Keluarga lain misalnya Collins pula dihormati kerana darah keturunannya yg mengamalkan sihir dan penyembahan syaitan, dgn kata lain diperlukan sebagai rahib Iblis bagi upacara ritual Illuminati.

Ada satu keturunan Illuminati yang berbangsa Cina dalam senarai di atas.The Li Bloodline. Wakilnya dekat sahaja dengan kita. Lee KuanYew serta anak buahnya Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng!

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me