Thursday, June 9, 2011

SUka & Duka

Beberapa Hari Ni Banyak Perkara BerlakU 
Yang best & Tak BesT pon ada......

MSBSH
Alhamdulillah
Malam Seharum Budi Seikhlas Hati telah melabuhkan tirainya
kuranglah 1 beban... 


Thnx kepada semua unit yang memberikan kerjasma kepada unit protokol & kelancaran majlis, maaf kepada MC kerana mirul tak banyak membantu kerana ada je anasir jahar dari luar mengganggu, kalau nak hendle protokol cakap je tak perlu masuk campur kerja orang, datang tanpa diundang. Ingat mirul nak sangat hendle, namun disebabkan rasa tanggungjawab mirul hendle kalau tak sekarang sedang bercuti dengan family di langkawi,......mesti mereka sedang seronok di langkawi aku je kesedihan disini...........
tak lupa thnx to mc x formal......semualah....

Lambat
Kemampuan berfikir setiap orng berbeza, ada yang cepat ada yang lambat....
sekirangnya aku dah tunjukkan apa yg tersirat masih tak dapat membacanya ....tak mengapalah....
aku taknak sedih
jadi aku taknak letakkan kasih sayang pada orang lain...
tolonglah berikan aku kekuatan ya Allah....amin....

Kepentingan
Manusia ni sering berkepentingan...
adakah aku berkepentingan dalam persahabatan
aku boleh namoak siapa yg berkepentingan dengan aku,
dan akan aku jauhkan diri dengan orang tu.....
Ya Allah berikanlah aku sahabat yang berkawan atas dasar keikhlasan.....
aku benci orang yang berkepentingan......

BEDAY
Selamat Ulang Tahun Kelahiran Kak niesa....
akak yang paling best sporting carring dalam hidup saya...
& abg saiful,........
sedang mencuba merapatkan diri dengan roomate,
semoga diberi kekuatan....amin....
walaupun sekarang sudah tidak berdaya.....













Apa yang kita harapkan sering ada pada orang lain....
tapi orang tuh seperti tak menghargainya & kita selalu berdoa agar mendapatnya...
adakah ini takdir .....
atau ujian MU Ya Allah......
Berikanlah Aku Kekuatan ......
Aku Hambamuu yang lemah....



0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me