Friday, May 6, 2011

SEMOGA SELAMAT SAMPAI KE BUMI KAMPUNG HALAMAN

Assalam....Salam Ukhwah


Untuk membina sebuah ikatan persahabatan memang mudah, 
tapi untuk mengekalkannya bukanlah suatu yang mudah....
Ianya melibatkan ke2-2 belah pihak, sekiranya hanya sebelah pihak sahaja yang cuba mengekalkannya, manakala sebelah pihak lagi ambil mudah. Sehinggakan suatu ketika yang menjaga itu putus asa dek kerana keletihan.

So 4 the last word "Saya Gembira Berkawan Dengan Anda "
Saya Buat yang termampu Untuk Kekalkan Persahabatan Tersebut,
seKiranYa saya Senyap makNanya Saya GiveUp Ngan perkara iTu...
Adakah sAlah SayA yAng Tak Pandai MengEkalKannya.......

cuma kecewa adakalanya tak mampu mengekalkan persahabatan tersebut....
adakalanya perbezaan idiologi, tapi itu Alhamdulillah dapat diselesaikan dan di kekalkan...
tapi persefahaman pendapat dalam dunia ilmu Agama, erm...sedih sunyi sepi.....


MaafKan Aku!!!




 Aku Insan Yang Lemah,
Tak Mampu Mengekalkan suatu persahabatan
Rasa macam persahabatan itu adalah satu penipuan
Ukhwah adalah satu kepentingan sebelah pihak sahaja
Dek kerana ideologi pemikiran berbeza

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me