Wednesday, February 23, 2011

Berakhirlah Sudah Pencalonan=)


Alhamdulillah dengan lafaz mulia, keputusan pencalonan telah diumumkan petang semalam, kemenangan kerusi PRO-M 13 kerusi dan PRO-A 17 kerusi. Kepada yang berjaya semoga dapat melaksanakan tanggungjawab dengan baik sekali.

walaupun tak ada rezeki bagiku, aku bersyukur pasti Tuhan tahu aku belum bersedia memikul tanggungjawab ini.
Perasaan sedih adalah lumrah, cuma tak perlu di zahirkan sahaja. walaupun kalah tapi banyak benda aku belajar, bagaimana nak becakap dengan orang .perkara yang paling memalukan ialah jumpa orang then cakap "undilah saya"......walaubagaimanapun, terima kasih pada kak liana dan kak azhani kerana banyak membantu sebagai pencadang dan penyokong, sehinggakan ada yang cakap mereka ni sangat rajin kalau ada event pasti muka mereka ada......tetapi maaf sebab tak menang.
apa yang menariknya tentang mereka, seorang pendiam seorang lagi banyak cakap. jadi seimbanglah....tetapi mereka sangat carring.........

Tahniah juga kepada Sofia(pendebat) kerana berjaya naik MPP dan diberikan kepercayaan studnt. kalau boleh nak design banner wish dari sekreat debat BM tahniah dan dalam blog debat, tetapi tulis dalam blog aku je dah memadai....

paling menarik, ambil gambar sehingga 6 kali hanya kerana senyum, ni lah benda paling berharga belajar senyum....=))

Apa-apa pun tanggungjawab aku sebagai Naib Pengerusi Sekreat Debat belum berakhir dan BKE Melewar & Kelisa....

0 comments:

Post a Comment

jAnGan Tau BacE Jee, Komen SekAli....

Rakan Persinggahan

clikck me